úterý 12. května 2015

HSSAA, vztek a zimaaa

Po příchodu na kolej, kdy jsme se zbavili Vin, jsem řekl Amaiovi, aby poslal Sally sovu a ať dojde spolu s Vivienne do kuchyně. Ta se totiž Amaiovi někde po cestě za mnou ztratila. Jakmile se jeho sova vrátila zpět na naší kolej, tak jsme nenápadně vyrazili ze společendy pryč. V kuchyni nás už čekala Sally, Vivi, Peter a jako překvapení se tam potuloval i můj kámoš a taky další ze čtyř prváckých dvojčat - Ian z Havraspáru. Tak jsem ho seznámil s ostatníma a dali jsme se do řeči. Při té příležitosti jsem se ho rovnou zeptal, jakej má názor na Alerta a v tu chvíli započala dlooouhá horlivá debata. Peter tam mezitím čaroval dorty, včetně jednoho mega dortu - prostě Dortolog, jak jinak! Hihi! Shodli jsme se na tom, že Alerta asi nebude mít rádo více lidí a tak Peter nadhodil, ať založíme nějakej tajnej spolek. To nebyl špatnej nápad! Iana hned napadlo, že bychom mohli říct inspekci, ať se zajde podívat do Alertových hodin. Potom jsme se chytli toho návrhu na spolek a začali vymýšlet jméno. Sally na to šla pěkně chytře a díky jejím otázkám jsme postupně všichni nějak poskládali odpovědi a vymysleli Božííí název!

H S S A A

Hledáme spravedlnost, stop Alertově agresivitě!
(krycí název: Hromadné seskupení slavných, aktivních anti-talentů)


Potom jsme řešili ještě další věci ohledně toho. Nakonec se to pak tak nějak rozuteklo a já tam zůstal s Vivienne sám. Nevyznám se v ní - jednu chvíli mě obejme tak silně, až mě skoro rozmačká těma svýma ručkama a řekne, jak mě má ráda, potom mi poslední večer pošle pusinky a po víkendu jí včera na Obraně a zbytek dne vidím s nějakým zelenáčem, co má na hlavě vrabčí hnízdo. *svírá pěst* Nevím, co se to se mnou děje, takhle jsem se ještě necítil, ale měl jsem hned po mým příchodu do učebny, když jsem je tam spolu uviděl sedět, opravdu velikou chuť mu něco udělat... lehký pohlavek... sundat ho k zemi Evertem... Ne, tohle se nedělá!!! *přeškrtává text*
No jo, celej víkend jsem proležel v posteli u sebe na pokoji, nachlazenej z toho, jak začalo poslední dny pěkně chumelit a hlavně z tý páteční odpolední koulovačky před školou. A tak jsem jí od té noci přes víkend vůbec neviděl, až potom včera na Obraně s tím hlupákem... Asi mě to trochu štve, že se teď motá s nějakým "ňoumou", jak ho včera nazvala... možná trochu hodně štve!



Další den, po tom večeru v kuchyňce, jsme si dali s Amaiem, Sally, Ianem, Destiny a Anabellkou dlouhou koulovačku před hradem, díky který jsem pak celej víkend ležel, jak jsem psal náhoře... 


A taky jsme postavili pěkně vééélikýho sněhuláááka a pořádně ho nazdobili! Potom jsem ještě skočil spolu se sestřičkou za profesorem Thorinsonem do kabinetu. Anabellka si tam vyzvedávala svoji objednávku a já si vzal od pana profesora obálku na dopis mamince a tatínkovi, ať mně pošlou nějaký galeonky na Vánočky!


Ten den jsem potom ještě mluvil s Ianem na chodbě, u Alertova kabinetu. Zrovna tam čekal na Destíka a při debatě zmínil, jak ji Alert naháněl po hradě. Taky ji prý asi nějak násilně chytil, stejně jako Amaie, který z toho měl nebo ještě chudák má modřinu! S tím se prostě musí něco udělat!

Večer na koleji potom byli někteří na Amaie naštvaní, kvůli těm dvaceti bodům, který mu rasista strhnul. Pošle ho do Zmijozelu na kolej, pak tam přijde a ještě ho seřve, že tam šel, když se mají profesoři poslouchat... prostě JANTAR! Tak jsme červeňáskům povykládali, co se stalo a Amai to tam pak řešil ještě vzádu se Shyamem. Byl jsem na ně trošku naštvanej... věděli o tom prd a měli zase na Amaie plnou pusu keců! Pak jsem ještě trénoval kouzla, hlavně ty signální jiskry jsem si stopoval na čas. To mě pořád otravovala Lou tím, že mi je rušila, tak jsem na ni vyjel a David zase Anabellce barvil vlasy, mezitím co taky trénovala - sestřičce se to nelíbí. To už jsem prostě za ten večer nevydržel a sundal ho za to Evertem. No to jsem Anabellku docela vylekal. Potom jsem už šel raději spát.

Teď jen potřebujeme zjistit, kdo další bude mít tu odvahu, aby se k nám připojil a postavil se tak tomu bručounovi! Ale co sleduju a všímám si na každé naší hodině formulí, dost lidí ho přímo nenávidí...
Zatím to vypadá na Sally, Amaie, Petera, Iana, Destiny, možná Merovola, možná věčně spící nebo tiše přihlížející Vivík, pokud teda není se mnou - to je bžunda, a mě.

Jako bonus přiložená fotka ze včerejší Obrany *vrhl na Ryana vražedný pohled*


Už se to v chudáčkovi Marionkovi pere, tak enjoy this ride, baby! To ještě bude tóčo!

2 komentáře:

  1. HSSAA - pěkný název, Alert je takový, jaký je, asi ho nenapravíš (moje postava by ho charakterizovala asi: nespravedlivý, zlý a... nespravedlivý). Možná by ho dokázalo napravit hromadné snížení iq studentům, kteří navštěvují jeho hodiny.
    Jinak pěkný článek :), jen mi tu chybí zmínka o včerjším "dobrodružství po večerce".
    Annie Samiri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten profík se asi nehodlá napravit. Já to radši charakterizovat nebudu, snad jen... real by tohle individuum nikde neučilo. =)
      Máš na mysli popsat, jak včera Annie hned kamsi zdrhla a zbytek společně utekl jinam? :-D No, jestli mě napadne tohle nějak sepsat, tak to dopíšu v jiným článku. Proč ne? :-D
      A děkuji! =)

      Vymazat