pátek 12. června 2015

Moje návštěva planety Akromantie



ESEJ
Existuje někde jinde než na Zemi život? Jak vypadají? Jsou kouzelníci? Popište je. 
Udělejte novinářskou reportáž nebo z pohledu návštěvníka oné planety. Cokoliv, co vás napadne. 
Rozsah min. 4 strany v sešitě.
 


Včera jsem doletěl z planety zvané Akromantie! Bylo to úžasný! Tolik přátelských mimozemšťánků, kteří vypadají trošičku jako my – lidské tělo, ale osm chlupatých člověčích končetin i očí, která jsou vzájemně propojena a namísto lidské hlavy, jim vršek zdobí hlavička Akromantule. Tyto bytosti se nazývají AKROMANTI.


Mají zde zajímavou Univerzitu Akromantgie, na které jsem se byl také podívat.  Studenty tam učí samotné Akromantule, které máme i u nás ve světě – ti pavoučci vyučují teorii, a potom Akromanti vyučují praxi. Hůlky v jejich světě neznají. Kouzlí pomocí silou mysli, pohledu oka a hýbnutím dané končetiny. První končetina je propojena do kříže s osmým okem, druhá se sedmým, třetí se šestým a čtvrtá s pátým. 

Každá z končetin má vlastní specializaci Akromantgie:


1. Končetina – útočná akromantgie 

2. Končetina – obranná akromantgie 

3. Končetina – tvořící akromantgie 

4. Končetina – měnící akromantgie 

5. Končetina – pomocná akromantgie 

6. Končetina – psychická akromantgie 

7-8. Končetina – meditační akromantgie 

  


Je to náročné studium, které trvá celých dvacet pět let! Prázdniny tam neexistují, je zde naopak tvrdá disciplína a učí se už od narození. Není to tak, jako u nás na Zemi.

Akromanti se dožívají až pět set let věku, jsou to hermafroditi a velmi milá sympatická a vražedná stvoření. Živí se mantulem (u nás by se tomu dalo říkat vzduch). Pokud Akromant zavře čtyři oči, spí jen na 50 %. Pro dokonalou regeneraci své many, musí mít zavřených všech osm očí. Komunikují přes telepatii a pořád mi našeptávali, jak jsem k sežrání.  Při jednom slavnostním obřadu jsem se seznámil s jejich vůdcem – králem Akromantů. Ten Akromant vypadal kupodivu stejně jako já – měl tmavou čokoládovou pleť, černé kudrlinky, ale jako všichni ostatní obyvatelé této planety – osm očí a osm chlupatých končetin! Velmi mocný Akromantág jménem Mariomantul Themmakro Savourtul.

http://i42.servimg.com/u/f42/12/52/70/85/aragog10.jpg

Závěrem této práce musím říci, že tento výlet byl opravdu skvělý a zajímavý, určitě se na tu planetu ještě vrátím. Našel jsem zde spoustu nových opravdových kamarádíčků!

Žádné komentáře:

Okomentovat